PŁASKI BRZUCH cz.1

Dlaczego pomimo starań i regularnych treningów tak trudno osiągnąć ten cel? Gdybym miała w punktach wyszczególnić najważniejsze działania w drodze do jego osiągnięcia, wyglądałoby to tak:

A – coś, co musisz wiedzieć przed pójściem na trening:

1. DIETA z suplementacją i nawadnianiem włącznie to absolutna podstawa odchudzania! Dobrze zaplanowane posiłki i odpowiednio dobrane produkty. Aby zaoszczędzić swój czas, energię i nie zastanawiać się, dlaczego dieta mi nie pomaga, polecam wykonanie podstawowych badań.

2. ŚWIADOMOŚĆ ciała, poruszania nim i jego nawykowego ustawiania.

3. POSTAWA TO PODSTAWA. Praca nad postawą daje nam równowagę w napięciach w ciele, dzięki czemu ustawienie ciała jest bardziej poprawne, a to daje większe możliwości wykorzystania potencjału mięśni.

4. ODDECH. Ciągle zauważam jego brak. Bez oddechu nie istniejesz, a co dopiero mówić o treningu. Nie oddychasz – nie dajesz mięśniom prawidłowo pracować, nie dotleniasz komórek. Ćwiczenia oddechowe wykonuj poza treningiem.

B – czas na trening:

1. ODRÓŻNIAJ TRENING WYTRZYMAŁOŚCIOWY OD PRACY WZMACNIAJĄCEJ. Fizjologii nie da się oszukać! Trening wytrzymałościowy to praca dla serducha i układu oddechowego, to praca z tętnem ukierunkowana na spalanie tkanki tłuszczowej lub dla podkręcenia metabolizmu, to lepsza wydolność dla mięśni podczas pracy na rzeźbę! Trening wzmacniający ukierunkowany jest na wzmacnianie mięśni. Im lepiej znasz swoje ciało i jego słabości, tym lepiej będziesz kontrolować je przy pracy z dużymi obciążeniami!

2. DBAJ O TECHNIKĘ RUCHU, ODDYCHAJ I STOSUJ PODSTAWOWE ZASADY TRENINGU. Świadomości ciała i kontroli ruchu nie nauczysz się na dynamicznych formach fitness, ponieważ tempo ćwiczeń wyklucza dokładny i precyzyjny ruch! Bez tego nie jesteś wstanie wytworzyć prawidłowych wzorców ruchowych. Ruszaj się z głową, a nie głową przy brzuszkach.

3. RÓŻNORODNOŚĆ TRENINGÓW. W treningu nie rób tylko tego, co umiesz najlepiej! Próbuj nowych rzeczy, daj tę możliwość swojemu ciału i słuchaj się swojego ciała! Czy naprawdę myślisz, że im więcej brzuszków, tym bliżej do płaskiego brzucha? Nie zapominaj o tym, że energię z tkanki tłuszczowej organizm odtwarza w zupełnie innych warunkach niż robienie brzuszków!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *