PŁASKI BRZUCH cz.2

Płaski brzuch.. Wierzę, że jest to cel do osiągnięcia. Nie pozwolę Ci w to zwątpić i w związku z tym, wpis „PŁASKI BRZUCH” ma kolejną część. Wszystko, absolutnie wszystko ma swój początek – „coś wynika z czegoś”. Twoim początkiem będzie przeanalizowanie siebie, sposobu odżywiania, rodzaju dotychczas wykonywanej aktywności.

To już kolejny post o płaskim brzuchu. Najpierw przeczytaj poprzedni. Teraz weź kartkę, długopis i przeanalizuj siebie pod kątem punktów wymienionych przeze mnie w poście „PŁASKI BRZUCH” cz. 1.

Poniżej mała podpowiedź:

🍎DIETA

🍏Ile posiłków dziennie zjadasz?

🍏O jakich porach zjadasz posiłki?

🍏Przez 7 kolejnych dni wypisz produkty, które wykorzystujesz do przyrządzania posiłków oraz ich ilość.

🍏Jeżeli pomiędzy posiłkami podjadasz, również uwzględnij to w analizie.

🍏Wypisz także wypijane napoje – rodzaj i ilość.

ŚWIADOMOŚĆ CIAŁA I POSTAWA

Spróbuj zwrócić uwagę na swoją postawę – jak ustawiasz ciało przy czynnościach dnia codziennego, jak siedzisz, jak stoisz. Być może po przebywaniu przez dłuższy czas w jakiejś pozycji, czujesz w którejś części ciała ból. Opisz to w szczegółach.

ODDECH

Poświęć temu kilka minut rano i wieczorem.

Zwróć uwagę, która część ciała jest najbardziej aktywna przy oddechu.

Sprawdź, czy Twój wydech jest tak samo długi, jak wdech.

Zwróć uwagę na to, czy oddychasz nosem, a może tylko przez usta.

TRENING

Jeżeli nie trenujesz regularnie, przeanalizuj jakie aktywności fizyczne podejmowałeś w ostatnich dwóch tygodniach, jakie to były aktywności i ile trwały.

Jeżeli trenujesz regularnie, wypisz jakie treningi wykonałeś w ostatnich dwóch tygodniach, ile trwały.

Wypisz swoje cele treningowe i na co ukierunkowujesz swój trening.

Czy podczas ćwiczeń wiesz, jakich mięśni używasz?

Przeanalizuj czy zwracasz uwagę na technikę ćwiczeń i czy jesteś w stanie pogodzić ruch z oddechem.

Jeżeli przeanalizujesz swoje dotychczasowe nawyki, łatwiej będzie Ci określić, gdzie popełniasz błąd. Jeśli zaangażujesz się w to do końca, wynikiem tego, może być radość z płaskiego brzuszka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *